Homefront

View previous topic View next topic Go down

Homefront

Post by -=M.O.B=-Green Machine on Thu 03 Mar 2011, 15:57


_________________
avatar
-=M.O.B=-Green Machine

Posts : 231
Reputation : 0
Join date : 2009-06-12
Age : 451
Location : Plymouth, UK

Back to top Go down

Re: Homefront

Post by -=M.O.B=-Scorpio on Thu 03 Mar 2011, 20:46

thats for the shitbox...when is the pc release??
avatar
-=M.O.B=-Scorpio
-=M.O.B-= Members
-=M.O.B-= Members

Posts : 182
Reputation : 3
Join date : 2009-06-13
Age : 53

Back to top Go down

Re: Homefront

Post by -=M.O.B=-Green Machine on Fri 04 Mar 2011, 17:45

I may be missing something Mike but its for the PC, XBox and PS3, check the link it will give you all info.... bounce

_________________
avatar
-=M.O.B=-Green Machine

Posts : 231
Reputation : 0
Join date : 2009-06-12
Age : 451
Location : Plymouth, UK

Back to top Go down

Re: Homefront

Post by -=M.O.B=-Scorpio on Sat 05 Mar 2011, 11:13

lol.. yep it is...sry m8... But unless everyone else is??..I,m not rushing to buy it.. Ive had KAOS/ THQ games before (frontlines Fuel of war) and if u think black ops was bad for gadgets and BUGS...they were forever updating and patching that one....my opinion...DONT waste yer money Suspect
avatar
-=M.O.B=-Scorpio
-=M.O.B-= Members
-=M.O.B-= Members

Posts : 182
Reputation : 3
Join date : 2009-06-13
Age : 53

Back to top Go down

Re: Homefront

Post by -=M.O.B=-Green Machine on Sat 05 Mar 2011, 14:26

Yep I've spent money on MW2, Black Ops, Operation Flashpoint, MOH, Battlefield:Bad Company 2 recently. I dont think it was a waste because even though i hate the multiplayer side of Black Ops, MOH and MW2 i enjoyed the single player:)
as for Flashpoint, Bad Company 2, a fooooking complete waste of money.
I will give this one a go Twisted Evil

_________________
avatar
-=M.O.B=-Green Machine

Posts : 231
Reputation : 0
Join date : 2009-06-12
Age : 451
Location : Plymouth, UK

Back to top Go down

Re: Homefront

Post by -=M.0.B=-MrB on Tue 08 Mar 2011, 18:17

think its gonna be another shit steam game? not buying another shit steam game

_________________
avatar
-=M.0.B=-MrB

Posts : 138
Reputation : 3
Join date : 2009-06-13
Age : 51
Location : london

Back to top Go down

Re: Homefront

Post by -=M.O.B=-Scorpio on Sat 07 May 2011, 12:21

Bought it yesterday....its ok...plays well...maps are big...graphics abit flat..but were used to quality of the cod series....nice weapons.... if yer thinkin about buying it..id say yes....not a bad fps..single player good, once you set up your controls properly lol Smile Smile Smile
avatar
-=M.O.B=-Scorpio
-=M.O.B-= Members
-=M.O.B-= Members

Posts : 182
Reputation : 3
Join date : 2009-06-13
Age : 53

Back to top Go down

Re: Homefront

Post by -=M.O.B=-Green Machine on Sat 07 May 2011, 17:30

Whats Multiplayer like Mike?
Is it on dedicated servers and is it through Steam?

_________________
avatar
-=M.O.B=-Green Machine

Posts : 231
Reputation : 0
Join date : 2009-06-12
Age : 451
Location : Plymouth, UK

Back to top Go down

Re: Homefront

Post by -=M.O.B=-Scorpio on Sat 07 May 2011, 18:54

multiplayer is ok..lots of drones and vehicles..abit like bad company..but set in the future..im not gonna rave about it..but its playable.... yes there are clan servers.
.. yes it is run through steam... single player ok..but youve gotta spend time setting all your controls Smile
avatar
-=M.O.B=-Scorpio
-=M.O.B-= Members
-=M.O.B-= Members

Posts : 182
Reputation : 3
Join date : 2009-06-13
Age : 53

Back to top Go down

Re: Homefront

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum